Peruutus- ja palautusoikeus
Voit perua avoimen tilauksen sähköpostin kautta. Jos tilaus on jo käsiteltävänä, et voi perua tilausta.
Verkkokursseillä ei ole peruutus- tai palautusoikeutta
Verkkokurssi vertautuu digitaalisiin tuotteisiin ja palveluihin, joilla ei ole peruuttamisoikeutta tai palautusoikeutta. Ne ovat kuluttajansuojalain mukaisia palveluita, joissa palvelu on kokonaan suoritettu kun digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu. Tilatessaan verkkokurssin asiakas on hyväksyy, ettei peruutus- tai palautusoikeutta ole perustuen kuluttajansuojalakiin digitaalisesta sisällöstä, joka toimitetaan välittömästi tilauksesta.
Lilly Nails koulutukset sekä muut koulutukset
Lilly Nails koulutuksissa ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.
Ilmoittautuminen koulutuksiin on sitova.
Koulutuksien tulee olla maksettuna ennen koulutuspäivien aloitusta.
Jos osallistuja keskeyttää koulutuksen, koulutusmaksua ei palauteta.
Sairastapauksista tulee ilmoittaa viipymättä. Sairastapauksissa on mahdollisuus osallistua seuraavaan alkavaan ryhmään tai suunnitella koulutajan kanssa uudet koulutuspäivät.
Mikäli koulutuksen vähimmäisoppilasmäärä ei täyty, koulutuksen järjestäjällä on oikeus perua tai siirtää koulutuksen ajankohtaa. Tämä koskee koulutuksia, joiden ryhmäkoko on vähintään 2 oppilasta.
Järjestäjä ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamasta koulutuksen peruuntumisesta tai siirtämisestä.
Fyysiset verkkokaupan tuotteet
Kuluttajalla on oikeus palauttaa verkkokaupan fyysinen tuote 14 vuorokautta oston jälkeen.
Palautuksen ehtona on, että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia.
Etämyynnissä asiakkaalle on oikeus tutustua tuotteeseen, kuten sen voisi tehdä myymälässäkin. Tuotetta ei saa kuitenkaan ryhtyä käyttämään tai kokeilla.
Hygieniatuotteet
Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli pakkaus on avattu.
Hygieniatuotteita ovat sähköviilojen terät, manikyyrisakset ja muut manikyyrityökalut.
Sinetöidyt pakkaukset
Sinetöityjä tuotteita ei saa avata pakkauksesta ja palauttaa.
Palautettavan tuotteen sinetin tulee olla täysin ehjä, kun palautat tuotteen.
Rahanpalautus
Tuotetta palautettaessa se tarkastetaan ja tuotteen takaisin hyväksynnän jälkeen rahan palautus tehdään sitä maksuvaihtoehtoa käyttäen, jota asiakas on alun perin käyttänyt.
Tuotteen palautus Postilla
Palauttaja vastaa toimituskuluista, kun tuote palautetaan.
Yrityksellämme ei ole sopimusta palautuksista Postin kanssa.
Paketin noutamattomuus Postilta
Jos jätät paketin noutamatta ja se palautuu meille, veloitamme yrityksellemme aiheutuneet kulut.